Jobbiga dagar och klinik byte

Det har varit ett par jobbiga dagar, men jag ger inte upp för det!
I början på veckan hade jag som vanligt min KBT behandling. Visst går det framåt men jag var inte på det humöret att det gick så bra. Just den timmen jag hade behandling skulle så klart överfallslarmen provas. Detta är ett stort problem för mig och min PTSD och jag skulle nu få visa för min behandlare hur jag tampas med detta. Jag satt på helspänn och ville inte visa hur detta påverkar mig. Larmet gick och jag satt tyst och andades. Ville helst inte prata om det.
 
Och nu är det bestämmt att i november flyttas hela kliniken till ett annat nybyggt hus. Vadstena är uppdelat i olika byggnader och ett hus är redan flyttat och det är intaget/säkerhetsavdelningar. Totalt skall det finnas i slutet på det hela 3 byggander som jag fattat det. Och där jag befinner mig just nu skall rivas så fort vi flyttas. Kommer bli aningen bra att flyttas. Det finns tv och dator inbyggt i dem nya rummen. Men jag har egen dator och tv så det spelar ingen roll för mig. Men lyxigt?
Dessutom kommer det finnas fler vårdplatser på varje avdelningen, något åt det sämre enligt mig.
Tycker det är rörigt redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild