Lyckades somna - Orolig för ronden

Lyckades somna tidigt i morse.
Idag är jag orolig det är något som kallas "rond" idag och det innebär att läkaren och hens
kolleger samt personal samlas och går igenom varje patient på avdelningen. Rond har man en gång i
veckan här på rättspsyk.
Jag är mest orolig för hur min fysiska hälska skall tas upp... Inte ätit "vanlig" mat på X antal veckor.
Fått i mig 4 näringsdrycker och några frukter.
Anledningen till att jag inte kan äta är dels "äckelkänslor" och mer som jag inte vill ta upp.
Har nu 3 näringsdrycker om dagen som skall intas med personal men jag bryr mig inte. Jag vill inte ha!
När jag känner att blodsockret går åt helvete så dricker jag ett glas mjölk.
 
När jag höll på så här en annan gång fast inte kommit "så här långt" var mitt blodsocker
så lågt att det blev ill fart till sjukhuset för jag höll på att hamna i koma. 
Men adlrig i hela mitt liv har jag kunnat fortsätta såhär långt i min ätstörning. Alltid någon som stoppat mig.
Men nu, nu får jag köra på. Tror jag i alla fall.... Det jag är rädd på angående ronden.
Nog om detta....
 
Nu blir det kaffe och läxa inför imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild