Ätstörningen + dåliga besked

Det är tugnt nu! Min vardag fungerar inte.
Min ätstörning har tagit över mitt liv just nu.
Inte mycket slinker ner i magen. 
Och jag måste räkna,räkna,räkna, kalorier. Inte ens sockerfritt fungerar! Innehåller
ämnen som bilads till socker. Jag är helt slut efter X antal veckor av svält.
Hela jag är ett varandrade lik....
 
Vet inte hur jag skall ta mig ur detta! Börjar bli rädd nu!
Förr var det min OCD i fokus med just nu 
är det ätstörningen. Är insatt på näringsdrycker men nej. Det går inte. 
Näringsbrist i högsta grad + att jag slutat ta mina järntabletter så mitt HB sjunker
i ill fart. Får se hur detta slutar!! Järndepåerna ligger åt helvete så kan inte bygga upp nytt blod.
 
-
Sen har det hänt känsliga familjeproblem. Eller hur jag skall formulera mig.
Fått veta en sak som drar mig djupt ner i djupet! Må hen överleva!!!!!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild