Vem ger dig rätten att skriva så?

Konsten att orka..
Det är verkligen en kamp att orka..
När benen viker sig och hjärtat slår så fort att det är omöjligt att räkna.
Idag har det inte varit någon bra mat--dag. Åt inget till lunch och till middag blev det några ärtor och lite sallad med gurka. Smärtan är kvar....
 
Sitter och kollar igen min gammla blogg dagligen för att radera månad efter månad.
Blir chockad över hur mycket skit jag fått ta i kommentarerna. Visst, jag kanske inte var snäll alla gånger.
Men vem har rätten att sitta och skriva att jag skall ta livet av mig? Eller hur fet jag är? Men värst av allt, skriva hur sjuk min mamma är? Ingen skall behöva få sånt. Vart ligger problemet? Jo jag flyttade ifrån Skåne. Mitt liv, mitt val. Okej? Får fortfarade höra detta ofta om min flytt. Jag gjorde mitt val, är det svårt att acceptera? Ta det då med någon som har alla förklaringar, jag har försökt men ingen verkar förstå.. Anyway..
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild