Oro - ångest - bråk - framsteg

Igår var det en skit dag!
Uppretad och arg på en annan patient så slog jag sönder stolen på rummet och det
slutade med isolering. Men som tur är så har jag världens bästa läkare
som släppe ut mig efter cirka 30 minuter. Han vet att jag endast mår sämre av att vara 
isolerad! Gick in på mitt rum och grät i min ensamhet! Allt jag ville ha var en kram med orden.
- Det löser sig! Och läkaren gav mig två kramar med dem orden!
Han sade även att jag dissocierade mycket. Vilket jag tror på för jag minns 
inte så mycket av allt som hände... Jag fans här på jorden men jag var inte kontaktbar
och pratade om hel konstiga saker.
 
((Kommer skriva ett inlägg om dissocierade sen))
 
Tidig natt gick jag in på toaletten och satte mig i duschen med kläder i iskallt vatten.
Och det hjälpte. Men personalen gilla inte det! Iskall och blöt kom en personal med 
handukar och torra kläder och sedan kolla jag facebook lite sen somnade jag! 
Nästa gång blir det inte lika kallt vatten, men tro det eller ej, men det hjälpe enormt mycket.
 
Och idag mår jag mycket bättre trots att jag är nere och deppig. Men det kunde varit värre 
och med den insikten har jag blivit bättre på att tänka positivt!
Förr var det.
- Det kan inte bli värre!!!!!
Men hela min värld har blivit bättre nu!! Jag kan se något bra i allt ont.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild