Året som passerat i lite skrivande

Årets sista inlägg skulle jag tro.
Hur sammanfattar man detta år? 
Kaos.
Sjukhus hit och dit, senor av. Ven av. Men vet ni? Det har hänt positiva saker också.
Jag har börjat KBT och det går fantastiskt bra.
Jag har blivit duktigare på att virka och följa mönster. 
Blivit bättre på att hålla min ekomomi. Blivit bättre på ordet ""vänta"".
Fått mer respekt för min kropp och låter ingen trycka ned mig längre. Jag står för vem jag är 
och vad jag genomgått. Väljer mina vänner med omsorg. Fast det har dock gjort mig ganska ensam.
Jag har skapat en grupp på facebook där vi igår gick upp i hela 202 medlemmar. På endast
några få månader. Gruppen handlar om psykisk ohälsa, visst är det svårt att vara ensam admin men jag har 
mina hjälpredor som sköter sig bra! :) 
 
Om vi återgår till det negativa så har jag blivit mycket sämre i min ätstörning. 
Detta år har jag gått ned cirka 40 kilo. Det mesta dem 16 sista veckorna. På ett sunt sätt?
NEJ!
Vissa veckor när jag inte fått i mig något är jag svag men utåt ser jag stark ut.
Trillar men reser mig snabbt, svimmar men återfår medvetandet innan någon annan vet
ordet om det.
 
Jag har haft mina fina vänner på besök, och om vi säger det tyst blev det en bild med Caroline ♥ 

(( 40 kilo mellan ansiktena på mig ))
 
 
Sen har vi underbara Leah som ett helt år utan henne hade passerat i november.. 
 
 
 
 
 
Ses nästa år!
Varför kossan kom med vet jag inte men fanns väl en mening med det.....
Gott nytt år ♥
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskade vän. Kommer stå vid din sida 2018❤️

Svar: Tack älskade du <3
Erica-Natalie Ekblad

2017-12-31 @ 16:59:15
URL: http://tourette.blogg.se
Postat av: anonymos

hej tjejen. är inne någon gång per år i din blogg och ser framsteg och bakslag men du är vid liv och jag blir glad. 2018 hoppas jag på ett friskare och sundare liv för dig. lovar att det finns ljus bakom mörkret. kämpa på.

2018-01-07 @ 02:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild