Att aldrig vara nöjd

"Nu är det kväll, och jag inser att jag är kvar i denna cell"
 
Året har börjat bra och lite dåligt.
Läkaren sade att jag hade lång tid kvar här, känns som jag aldrig blir fri.
Samt att jag inte "klättar" i frigångstrappan som dem andra. Har fortfarande en 2:a så får
gå ut med 2 personal. 
Om nån vecka skall jag på luftningsresa vilket innebär att jag får åka iväg med mina kontaktpersoner.
Haft fruktansvärt ont i mina knän, speciellt det vänstra. Hade en som kollade på det och 
sade att jag har senfästeinflammation, sedan att jag har väldigt dålig balans på höger ben men
även vänster.
Nu har jag fått övnngar för balansen samt en boll för att förstärka handledsmusklerna och senan
jag skar av.
Hon kunde även säga till mig att jag är överrörlig som in i tusan. Kan få mina fötter bakom huvudet
och böja fingrar åt alla möjliga rörelser. 
Men får inte använda min överrörlighet i onödan då jag riskerar sen/muskel sjukdomar när jag blir
äldre. Men komiskt, dålig balans? Jag är en ridtjej och då behövs verkligen balansen, speciellt
när man hoppar vilket jag hållt på med. Får se i sommar hur det känns på hästryggen om jag klarar
samma nivå, tveksam.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild