På väg ut i - Vänder blad nu

Oj herregud vad längesedan jag skrev men det har sina förklaringar.
I sommras blev jag förflyttad från klass 3 avdelningen till en klass 1 och det är högsta säkerheten.
Jag mådde så fruktansvärt dåligt att jag inte visste vad jag skulle göra.
MEN nu mår jag bättre än någonsin och sitter hemma i min soffa på LRV-perm.
Jag hoppas att snart få övergå till öppenvård, det är något udda att bli utslussad från en klass 1 avd 
men så är det och jag får acceptera det.
Åren jag suttit inspärrad har satt sina spår men jag går vidare nu och vänder blad för det är inte lönt
att gräva och älta det som varit (om det inte är någon nytta med det 😇)
 
Tack alla ni som stöttat mig så att jag idag kan stå på egna ben 💕


Kommentarer
Postat av: W

Äntligen!

2018-12-16 @ 04:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild