Rubrik saknas

 Benzo nedtrappningen går åt helvete!!
Från 160 mg är jag nu nere i 25 mg. Mår sjukt dåligt vissa tider.
Igår tog helvetet över helt, jag minns knappt inte av kvällen.
Sen jag trappat ut så många mediciner och mycket har jag dålig koncentration och svårt 
att vara social på samma sätt. Det kryper i hela mig och är jobbigt. Förstår inte meningen i detta?
Hela livet är ett skämt, eller jag vill tro det. Resorna bu tut har ökat och jag tappar taget om verkligheten.
Varför är jag så negativ? Jo för att jag blir ledsen över att inte fungera.
Jag vill så mycket men kan inte. 
 
Innan hade jag en ljus framtid men är nu en dyster tidningsartikel.
Att leva mitt liv är som att stå på en fotbollsplan med läktarna fulla och skrika på hjälp, men ingen hör.
För ingen vill höra, ingen vill se. Jag vill inte heller!!
 
Jag har bra stunder också, det kan jag inte säga annat om.
Dessa bra stunder får jag göra roliga saker. 
Blir ett positivare inlägg nästa gång!!!! 💗  💪
 
 

Om

Min profilbild