Ingen dator + dålig rond

Har inte haft tillgång till internet och dator då jag skulle återställa datorn men
råkade radera hela operativsystemet. Kunde inte fixa själv!
Men som tur var så tillät chefen ett undantag med reglen 
*inte ha datorn igång när du har andra patienter på rummet*
 
Så få fick hjälp av en på avdelningen som insåg att detta gick inte att fixa utan en 
windoes 10 skriva. Och detta hörde en annan patient som hade en skriva, tro det eller ej...
Så vi intrallerade in allt MEN jag har em HP dator och han hade en annan så har fått hålla på med
massa koder för att få hela datorn att fungera. Men nu fungerar den till 100 %.. 
Mycket bättre än innan men ALLT är raderat från datorn, bilder,musik,filmer ja ALLT.
Men nu är det okej igen....
 
Tänkte endast skrivs detta. Skriver ett inlägg senare om hur ronden gick. Skulle ha gjort
det i förgårr men som sagt fungerade inte datorn. 
Och det var ingen positiv rond...........
 
 
Om min blogg ser knas ut är det för finaste Linnea håller på att fixa design!...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild