Gratta mamma på farsdag - Känslor kring det

Idag är det en känslig dag för många. även mig.
Det är nämligen farsdag! Jag har ingen pappa att gratta och vet att massor 
av er inte heller har det. Men vet ni vad?
 
Jag lade upp en status på facebook där jag skrev: 
Idag vill jag hylla min mamma och alla andra mammor som får agera som både mamma och pappa... Grattis på farsdag mamma ......
 
Kan det bli bättre än så? Nej! 
Mamma blev mycket glad och svarade att hon älskade mig och tackade att jag grattade.
Är det farligt att inte ha någon pappa? Nej! 
Men ni, glöm INTE bort att pappa är inte kött och blod. En pappa är en människa
som visar kärlek,omsorg och uppfostran. Så även en ""ikke biologisk pappa"" är också en pappa.
Så länge dem visar er kärlek. 
 
Ta hand om er, visa kärlek till dem som förtjänar det!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild