Ont och minnen

Det är så knepigt.
Var iväg och handlade idag, allt gick bra. Tvången var få och jag fick med mig allt jag hade tänkt. 
Kommer tillbaka, äter lunch och sadan sade det paang. En otrolig smärta i svanken och magen. Har ingenaning om vad det kan vara. Urinvägsinfektion som satt sig i njurarna? Vet inte...
 
För övrigt är jag fundersam, min förra blogg.. Sitter varje kväll och läser igenom, sparar bilder och tar bort inlägg..
Hur har jag kunnat beté mig så? Hur har jag kunnat utrycka mig på ett sådant sett? Inte heller där vet jag.
Skäms.
Denna bloggen blir en ny start på min resa. Jag skriver inte för att få folk att läsa, jag utrycker mig och kan sedan blicka tillbaka. Är lättare att skriva här än i ett block som lätt vandrar vidare. 
Polisen var här för cirka 3-4 månadersedan och förhörde mig, då jag blivit utsatt för ett brott. Hade mitt block liggandes på sängen och när dem gick in i mitt rum så tog dem även bilder på sånt jag hade skrivit om vad som hänt. Det var fruktansvärt. Blev så ledsen. Fick panik, hur vet jag att dem inte läst allt jag skrivit?
Satt i 4 timmar och pratade med dem från och till. Dem kunde ha frågat i alla fall så kunde jag tagit fram det själv..
 
Har fortfarande inte återhämtat mig helt med det som hände, en ständig ångest och tillbakablickar.
Hur kan det hända såna fruktansvärda saker på rättspsyk? Tänker att man borde ha med i tanken vad personen sitter här för och vad den är kapabel till. Inte blanda för mycket. Jag klandrar ingen för det som hände mer än mig själv. Är absolut ingen annans fel! 
Nog om det!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild